Counter Strike: Global Offensive este unul dintre cele mai populare jocuri PC, cu aproape jumătate de milion de gameri accesându-l pe Steam în fiecare zi. În meciuri, jucătorii obțin cutii gratuite cu skins, dar care trebuie deblocate cu chei, acestea necesitând să fie achiziționate. În cutii sunt disponibile skins pentru o varietate de arme, de raritate diversă. Faptul că aceste skins pot fi vândute și cumpărate de alți gameri este suficient ca întregul proces să se situeze într-o zonă morală gri, dar asta nu este tot.
Intră în scenă siteuri cu jocuri de noroc, unde puteți paria pe skins deja deținute, cu posibilitatea de a câștiga altele. Faptul că ele pot fi accesate direct din clientul Steam, iar conturile de pe Steam și siteul în cauză pot fi asociate spune multe despre poziția Valve în acest caz, dar discuția este alta.
Recent, doi dintre cei mai populari youtuberi, care prezintă constant videoclipuri CS:GO, anume Trevor “TmarTn” Martin și Tom “ProSyndicate” Cassell, au fost demascați din șarada în care jucau cu atât patos. Cei doi, independent unul de altul, au început acum câteva luni să posteze videoclipuri în care jucau pe site-ul CS:GO Lotto, în care câștigau mult mai des decât pierdeau. Ambii invitau, deloc voalat, fanii lor să viziteze site-ul, despre care declarau că l-au găsit incidental.
Cei doi au „uitat” să spună este că directorul și vicepreședintele companiei erau chiar ei. Chiar și după ce au fost descoperiți, antreprenorii au lansat câte un vblog de fiecare unde se apărau, spunând că au fost cooptați pe parcurs de deținătorii originali ai site-ului. Faptul că înregistrarea mărcii CS:GO Lotto a fost depusă la biroul de mărci chiar de ei face însă lumină în caz. Cu toate acestea, profilurile lor LinkedIn menționează toate succesurile lor, dar nu și site-ul în cauză.
Revenind la clipurile lor, faptul că ei sunt deținătorii site-ului face ca rata lor de câștig în pariuri să fie explicată. Și numele filmelor este evident: „Winning Big $$$” sau „How to win 13.000$ în 5 minutes”. Încă o dată, vorbim de doi youtuberi care au împreună 15 milioane de abonați, nu niște spammeri mărunți.
Cireașa de pe tort: majoritatea site-urilor de acest profil, inclusiv cel în cauză, au vârsta minimă de participare de 13 ani.
Cel mai nou raport cu privire la amplitudinea siteurilor cu pariuri din lumea jocurilor video (meciuri, skins) arată către o cifră de afaceri pentru companii de 2,6 miliarde $.
Filmul din continuare oferă toate informațiile:
Intră în scenă siteuri cu jocuri de noroc, unde puteți paria pe skins deja deținute, cu posibilitatea de a câștiga altele. Faptul că ele pot fi accesate direct din clientul Steam, iar conturile de pe Steam și siteul în cauză pot fi asociate spune multe despre poziția Valve în acest caz, dar discuția este alta.
Recent, doi dintre cei mai populari youtuberi, care prezintă constant videoclipuri CS:GO, anume Trevor “TmarTn” Martin și Tom “ProSyndicate” Cassell, au fost demascați din șarada în care jucau cu atât patos. Cei doi, independent unul de altul, au început acum câteva luni să posteze videoclipuri în care jucau pe site-ul CS:GO Lotto, în care câștigau mult mai des decât pierdeau. Ambii invitau, deloc voalat, fanii lor să viziteze site-ul, despre care declarau că l-au găsit incidental.
Cei doi au „uitat” să spună este că directorul și vicepreședintele companiei erau chiar ei. Chiar și după ce au fost descoperiți, antreprenorii au lansat câte un vblog de fiecare unde se apărau, spunând că au fost cooptați pe parcurs de deținătorii originali ai site-ului. Faptul că înregistrarea mărcii CS:GO Lotto a fost depusă la biroul de mărci chiar de ei face însă lumină în caz. Cu toate acestea, profilurile lor LinkedIn menționează toate succesurile lor, dar nu și site-ul în cauză.
Revenind la clipurile lor, faptul că ei sunt deținătorii site-ului face ca rata lor de câștig în pariuri să fie explicată. Și numele filmelor este evident: „Winning Big $$$” sau „How to win 13.000$ în 5 minutes”. Încă o dată, vorbim de doi youtuberi care au împreună 15 milioane de abonați, nu niște spammeri mărunți.
Cireașa de pe tort: majoritatea site-urilor de acest profil, inclusiv cel în cauză, au vârsta minimă de participare de 13 ani.
Cel mai nou raport cu privire la amplitudinea siteurilor cu pariuri din lumea jocurilor video (meciuri, skins) arată către o cifră de afaceri pentru companii de 2,6 miliarde $.
Filmul din continuare oferă toate informațiile: