1.Expression has no effect:
Aceasta eroare este cauzata de simboluri (litere/cifre) puse aiurea in script.Ex.:
public OnPlayerConnect ( playerid )
{
#defined SCM SendClientMessage
SCM ( playerid , 0xFFFFFFFF , "Darky" ) ; dsa
return ( 1 ) ;
}
Ca sa rezolvati aceasta eroare trebuie sa stergeti acele simboluri:
public OnPlayerConnect ( playerid )
{
#defined SCM SendClientMessage
SCM ( playerid , 0xFFFFFFFF , "Darky" ) ;
return ( 1 ) ;
}
2.Symbol already defined 'X':
Aceasta eroare este cauzata de un simbol care este definit de mai multe ori.Ex.:
public OnPlayerConnect ( playerid )
{
#defined SCM SendClientMessage
new
name [ MAX_PLAYER_NAME ] ,
string [ 128 ] ,
string [ 128 ] ;
GetPlayerName ( playerid , name , sizeof ( name ) ) ;
format ( string , sizeof ( string ) , "%s a intrat pe server." , name ) ;
SCMToAll ( 0xFFFFFFFF , string ) ;
return ( 1 ) ;
}
Ca sa rezolvati aceasta eroare trebuie sa stergeti unul dintre simbolurile definite de 2 ori sau sa il redenumiti pe unul dintre ele:
public OnPlayerConnect ( playerid )
{
#defined SCM SendClientMessage
new
name [ MAX_PLAYER_NAME ] ,
string [ 128 ] ;
GetPlayerName ( playerid , name , sizeof ( name ) ) ;
format ( string , sizeof ( string ) , "%s a intrat pe server." , name ) ;
SCMToAll ( 0xFFFFFFFF , string ) ;
return ( 1 ) ;
}
3.Cannot read from file 'X':
Aceasta eroare este cauzata de un include pus la inceputul scriptului (#include < dark >), dar el nu exista in pawno/includes.
Ca sa rezolvati aceasta eroare trebuie sa adaugati acel include in pawno/includes.
4.Empty statement:
Aceasta eroare este cauzata de un simbol care se repeta pe un rand.Ex.:
public OnPlayerEnterVehicle ( playerid , vehicleid , ispassenger )
{
#defined SCM SendClientMessage
if ( vehicleid == 611 )
{
SCM ( playerid , 0xFFFFFFFF , "Darky"" ) ; // " se repeta.
return ( 1 ) ;
}
return ( 1 ) ;
}
Ca sa scapati de aceasta eroare trebuie sa stergeti acel simbol:
public OnPlayerEnterVehicle ( playerid , vehicleid , ispassenger )
{
#defined SCM SendClientMessage
if ( vehicleid == 611 )
{
SCM ( playerid , 0xFFFFFFFF , "Darky" ) ; // " nu se repeta.
return ( 1 ) ;
}
return ( 1 ) ;
}
5.Undefined symbol 'X':
Aceasta eroare este cauzata de faptul ca folosesti un simbol care nu este creat.Ex.:
public OnPlayerConnect ( playerid )
{
#defined SCM SendClientMessage
new
string [ 128 ] ;
GetPlayerName ( playerid , name , sizeof ( name ) ) ;
format ( string , sizeof ( string ) , "%s a intrat pe server." , name ) ; // Name nu este creat.
SCMToAll ( 0xFFFFFFFF , string ) ;
return ( 1 ) ;
}
Ca sa scapati de aceasta eroare trebuie sa creeati acel simbol:
public OnPlayerConnect ( playerid )
{
#defined SCM SendClientMessage
new
name [ MAX_PLAYER_NAME ] ,
string [ 128 ] ;
GetPlayerName ( playerid , name , sizeof ( name ) ) ;
format ( string , sizeof ( string ) , "%s a intrat pe server." , name ) ; // Name este creat.
SCMToAll ( 0xFFFFFFFF , string ) ;
return ( 1 ) ;
}
6.Undefined symbol 'params':
Aceasta eroare se formeaza cand parametrii nu sunt suportati.Ex.:
if ( listitem == 0 ) return dcmd_text ( playerid , params ) ;
Ca sa scapati de aceasta eroare, folositi una din solutile de mai jos:
Opritiva din utilizarea parametrilor.Ex.:
if ( listitem == 0 ) return dcmd_text ( playerid ) ;
Adaugati urmatoarea linie in functie:
#pragma unused params
In cazul in care parametrii sunt folositi la un dialog, schimbati "params" in "inputtext":
if ( listitem == 0 ) return dcmd_text ( playerid , inputtext ) ;
7.Undefined symbol 'strtok':
Aceasta eroare apare cand "strtok" nu este definit.Ca sa rezolvati aceasta eroare adaugati urmatorul cod la sfarsitul scriptului:
strtok ( const string [ ] , &index )
{
new
length = strlen ( string ) ;
while ( ( index < length ) && ( string [ index ] <= ' ' ) )
{
index++ ;
}
new
offset = index ;
new
result [ 20 ] ;
while ( ( index < length ) && ( string [ index ] > ' ' ) && ( ( index - offset ) < ( sizeof ( result ) - 1 ) ) )
{
result [ index - offset ] = string [ index ] ;
index++ ;
}
result [ index - offset ] = EOS ;
return result ;
}
8.Function "PlayerToPoint" is not implemented:
Aceasta eroare iti spune ca functia "PlayerToPoint" nu este implementata.Ca sa rezolvi aceasta eroare, trebuie sa implementezi functia:
forward PlayerToPoint ( Float:radi , playerid , Float:x , Float:y , Float:z )
public PlayerToPoint ( Float:radi , playerid , Float:x , Float:y , Float:z )
{
new
Float:oldposx , Float:oldposy , Float:oldposz ,
Float:tempposx , Float:tempposy , Float:tempposz ;
GetPlayerPos ( playerid , oldposx , oldposy , oldposz ) ;
tempposx = ( oldposx -x ) ;
tempposy = ( oldposy -y ) ;
tempposz = ( oldposz -z ) ;
if ( ( ( tempposx < radi ) && ( tempposx > -radi ) ) && ( ( tempposy < radi ) && ( tempposy > -radi ) ) && ( ( tempposz < radi ) && ( tempposz > -radi ) ) )
{
return ( 1 ) ;
}
return ( 0 ) ;
}
9.Function "IsPlayerInArea" is not implemented:
Aceasta eroare iti spune ca functia "IsPlayerInArea" nu este implementata.Ca sa rezolvi aceasta eroare, trebuie sa implementezi functia:
forward IsPlayerInArea ( playerid , Float:max_x , Float:min_x , Float:max_y , Float:min_y )
public IsPlayerInArea ( playerid , Float:max_x , Float:min_x , Float:max_y , Float:min_y )
{
new
Float:pX ,
Float:pY ,
Float:pZ ;
GetPlayerPos ( playerid , pX , pY , pZ ) ;
if ( pX <= max_x && pX >= min_x && pY <= max_y && pY >= min_y ) return ( 1 ) ;
return ( 0 ) ;
}
10.Function "ProxDetector" is not implemented:
Aceasta eroare iti spune ca functia "ProxDetector" nu este implementata.Ca sa rezolvi aceasta eroare, trebuie sa implementezi functia:
forward ProxDetector ( playerid , Float:position , string [ ] , color )
public ProxDetector ( playerid , Float:position , string [ ] , color )
{
new
Float:X ,
Float:Y ,
Float:Z ;
GetPlayerPos ( playerid , X , Y , Z ) ;
foreach ( Player, i )
{
if ( IsPlayerInRangeOfPoint ( i , position , X , Y , Z ) )
{
SCM ( i , color , string ) ;
}
}
}
11.Function "CrimInRange" is not implemented:
Aceasta eroare iti spune ca functia "CrimInRange" nu este implementata.Ca sa rezolvi aceasta eroare, trebuie sa implementezi functia:
forward CrimInRange ( Float:radi , playerid , copid ) ;
public CrimInRange ( Float:radi , playerid , copid )
{
if ( IsPlayerConnected ( playerid ) && IsPlayerConnected ( copid ) )
{
new
Float:posx , Float:posy , Float:posz ,
Float:oldposx , Float:oldposy , Float:oldposz ,
Float:tempposx , Float:tempposy ;
GetPlayerPos ( playerid , oldposx , oldposy , oldposz ) ;
GetPlayerPos ( copid , posx , posy , posz ) ;
tempposx = ( oldposx -posx ) ;
tempposy = ( oldposy -posy ) ;
if ( ( ( tempposx < radi ) && ( tempposx > -radi ) ) && ( ( tempposy < radi ) && ( tempposy > -radi ) ) )
{
return ( 1 ) ;
}
}
return ( 0 ) ;
}
12.Unknown parameter in substitution:
Aceasta eroare apare cand ati folosit un parametru care nu este definit.Ex.:
#define SPP(%1,%2,%3,%4); SetPlayerPos(%5,%2,%3,%4); // %5 nu este definit. // by iggy1.
Ca sa rezolvati aceasta eroare, trebuie sa folositi parametrii exacti.
#define SPP(%1,%2,%3,%4); SetPlayerPos(%1,%2,%3,%4); // by iggy1.
13.Argument type mismatch (argument 2):
Aceasta eroare apare cand continutul nu este pus corespunzator.Ex.:
SCM ( playerid , "Darky" , 0xFFFFFFFF ) ;
Ca sa rezolvati aceasta eroare, trebuie sa aranjati continutul liniei:
SCM ( playerid , 0xFFFFFFFF , "Darky" ) ;
14.Only a single statement (or expression) can follow each “case”:
Aceasta eroare se formeaza cand un "string", nu este pozitionat corect.Ex.:
main ( )
{
switch ( x )
{
case 0: print ( "Darky" ) ; print ( "Darky" ) ;
}
return ( 1 ) ;
}
Ca sa rezolvati aceasta eroare, trebuie sa aranjati codul:
main ( )
{
switch ( x )
{
case 0:
{
print ( "Darky" ) ;
print ( "Darky" ) ;
}
}
return ( 1 ) ;
}
15.Array sizes do not match, or destination array is too small:
Aceasta eroare apare cand aria este prea mica.Ex.:
new test [ 8 ] ; // 8 este aria.
new msg [ ] = "Darky" ;
test = msg ;
Ca sa rezolvati aceasta eroare, trebuie sa mariti aria:
new test [ 15 ] ; // 15 este aria.
new msg [ ] = "Darky" ;
test = msg ;
AVERTIZMENTE:
1.Tag mismatch:
Acest avertizment apare cand ati asigurat o eticheta gresita ariei.Ex.:
new Logo0 ;
Ca sa il rezolvati, trebuie sa rescrieti aria corect:
new Text:Logo0 ;
2.Loose indentation:
Acest avertizment apare cand o linie nu este pozitionata bine.Ex:
public OnGameModeInit ( )
{
print ( "Darky" ) ;
return ( 1 ) ;
}
Ca sa il rezolvati, trebuie sa pozitionati linia corect:
public OnGameModeInit ( )
{
print ( "Darky" ) ;
return ( 1 ) ;
}
3.Nested comment:
Acest avertizment apare cand ati deschis un comentariu, in alt comentariu.Ex.:
public OnGameModeInit ( )
{
/* /* print ( "Darky" ) ; */
return ( 1 ) ;
}
Ca sa il rezolvati, stergeti al doilea comentariu:
public OnGameModeInit ( )
{
/* print ( "Darky" ) ; */
return ( 1 ) ;
}
4.Symbol is never used X':
Acest avertizment se formeaza cand ati creat o arie noua, dar nu ati folosit-o.Ex.:
new string [ 128 ] ;
Ca sa il rezolvati, stergeti acea arie sau folositi-o.
5.Unreachable code:
Acest avertizment se formeaza cand codul nu este accesibil, mai exact, cand codul este reintors de mai multe ori.Ex:
public OnPlayerText ( playerid , text [ ] )
{
#define SCM SendClientMessage
new
bool:AFK [ MAX_PLAYERS ] ;
if ( AFK [ playerid ] == 1 )
{
SCM ( playerid , -1 , "Darky" ) ;
return ( 0 ) ;
}
return ( 1 ) ;
else return ( 0 ) ;
}
Ca sa rezolvati acest avertizment, asigurati-va ca, codul este accesibil:
public OnPlayerText ( playerid , text [ ] )
{
#define SCM SendClientMessage
new
bool:AFK [ MAX_PLAYERS ] ;
if ( AFK [ playerid ] == 1 )
{
SCM ( playerid , -1 , "Darky" ) ;
return ( 0 ) ;
}
return ( 1 ) ;
}
6.Number of arguments does not match definition:
Acest avertizment apare cand ai mai multe sau mai putine argumente decat ar trebui sa ai.Ex.:
CMD:test( playerid , params [ ] )
{
SetPlayerPos ( playerid , X , Y , Z , 0 ) ; // Am pus 0 la final, 0 fiind "interior".
return ( 1 ) ;
}
Ca sa il rezolvati, trebuie sa folositi sintaxa corecta."SetPlayerPos" are 4 argumente acestea fiind "playerid,X,Y,Z" asa ca "interior (0)" nu este pus corect acolo:
CMD:test( playerid , params [ ] )
{
SetPlayerPos ( playerid , X , Y , Z ) ;
SetPlayerInterior ( playerid , 0 ) ;
return ( 1 ) ;
}
7.Old style prototypes used with optional semicolon:
Acest avertizment apare cand lipsesc semi-coloane.
Ca sa il rezolvati, adaugati la inceputul scriptului urmatoarea linie:
#pragma semicolon 0
Aceasta eroare este cauzata de simboluri (litere/cifre) puse aiurea in script.Ex.:
public OnPlayerConnect ( playerid )
{
#defined SCM SendClientMessage
SCM ( playerid , 0xFFFFFFFF , "Darky" ) ; dsa
return ( 1 ) ;
}
Ca sa rezolvati aceasta eroare trebuie sa stergeti acele simboluri:
public OnPlayerConnect ( playerid )
{
#defined SCM SendClientMessage
SCM ( playerid , 0xFFFFFFFF , "Darky" ) ;
return ( 1 ) ;
}
2.Symbol already defined 'X':
Aceasta eroare este cauzata de un simbol care este definit de mai multe ori.Ex.:
public OnPlayerConnect ( playerid )
{
#defined SCM SendClientMessage
new
name [ MAX_PLAYER_NAME ] ,
string [ 128 ] ,
string [ 128 ] ;
GetPlayerName ( playerid , name , sizeof ( name ) ) ;
format ( string , sizeof ( string ) , "%s a intrat pe server." , name ) ;
SCMToAll ( 0xFFFFFFFF , string ) ;
return ( 1 ) ;
}
Ca sa rezolvati aceasta eroare trebuie sa stergeti unul dintre simbolurile definite de 2 ori sau sa il redenumiti pe unul dintre ele:
public OnPlayerConnect ( playerid )
{
#defined SCM SendClientMessage
new
name [ MAX_PLAYER_NAME ] ,
string [ 128 ] ;
GetPlayerName ( playerid , name , sizeof ( name ) ) ;
format ( string , sizeof ( string ) , "%s a intrat pe server." , name ) ;
SCMToAll ( 0xFFFFFFFF , string ) ;
return ( 1 ) ;
}
3.Cannot read from file 'X':
Aceasta eroare este cauzata de un include pus la inceputul scriptului (#include < dark >), dar el nu exista in pawno/includes.
Ca sa rezolvati aceasta eroare trebuie sa adaugati acel include in pawno/includes.
4.Empty statement:
Aceasta eroare este cauzata de un simbol care se repeta pe un rand.Ex.:
public OnPlayerEnterVehicle ( playerid , vehicleid , ispassenger )
{
#defined SCM SendClientMessage
if ( vehicleid == 611 )
{
SCM ( playerid , 0xFFFFFFFF , "Darky"" ) ; // " se repeta.
return ( 1 ) ;
}
return ( 1 ) ;
}
Ca sa scapati de aceasta eroare trebuie sa stergeti acel simbol:
public OnPlayerEnterVehicle ( playerid , vehicleid , ispassenger )
{
#defined SCM SendClientMessage
if ( vehicleid == 611 )
{
SCM ( playerid , 0xFFFFFFFF , "Darky" ) ; // " nu se repeta.
return ( 1 ) ;
}
return ( 1 ) ;
}
5.Undefined symbol 'X':
Aceasta eroare este cauzata de faptul ca folosesti un simbol care nu este creat.Ex.:
public OnPlayerConnect ( playerid )
{
#defined SCM SendClientMessage
new
string [ 128 ] ;
GetPlayerName ( playerid , name , sizeof ( name ) ) ;
format ( string , sizeof ( string ) , "%s a intrat pe server." , name ) ; // Name nu este creat.
SCMToAll ( 0xFFFFFFFF , string ) ;
return ( 1 ) ;
}
Ca sa scapati de aceasta eroare trebuie sa creeati acel simbol:
public OnPlayerConnect ( playerid )
{
#defined SCM SendClientMessage
new
name [ MAX_PLAYER_NAME ] ,
string [ 128 ] ;
GetPlayerName ( playerid , name , sizeof ( name ) ) ;
format ( string , sizeof ( string ) , "%s a intrat pe server." , name ) ; // Name este creat.
SCMToAll ( 0xFFFFFFFF , string ) ;
return ( 1 ) ;
}
6.Undefined symbol 'params':
Aceasta eroare se formeaza cand parametrii nu sunt suportati.Ex.:
if ( listitem == 0 ) return dcmd_text ( playerid , params ) ;
Ca sa scapati de aceasta eroare, folositi una din solutile de mai jos:
Opritiva din utilizarea parametrilor.Ex.:
if ( listitem == 0 ) return dcmd_text ( playerid ) ;
Adaugati urmatoarea linie in functie:
#pragma unused params
In cazul in care parametrii sunt folositi la un dialog, schimbati "params" in "inputtext":
if ( listitem == 0 ) return dcmd_text ( playerid , inputtext ) ;
7.Undefined symbol 'strtok':
Aceasta eroare apare cand "strtok" nu este definit.Ca sa rezolvati aceasta eroare adaugati urmatorul cod la sfarsitul scriptului:
strtok ( const string [ ] , &index )
{
new
length = strlen ( string ) ;
while ( ( index < length ) && ( string [ index ] <= ' ' ) )
{
index++ ;
}
new
offset = index ;
new
result [ 20 ] ;
while ( ( index < length ) && ( string [ index ] > ' ' ) && ( ( index - offset ) < ( sizeof ( result ) - 1 ) ) )
{
result [ index - offset ] = string [ index ] ;
index++ ;
}
result [ index - offset ] = EOS ;
return result ;
}
8.Function "PlayerToPoint" is not implemented:
Aceasta eroare iti spune ca functia "PlayerToPoint" nu este implementata.Ca sa rezolvi aceasta eroare, trebuie sa implementezi functia:
forward PlayerToPoint ( Float:radi , playerid , Float:x , Float:y , Float:z )
public PlayerToPoint ( Float:radi , playerid , Float:x , Float:y , Float:z )
{
new
Float:oldposx , Float:oldposy , Float:oldposz ,
Float:tempposx , Float:tempposy , Float:tempposz ;
GetPlayerPos ( playerid , oldposx , oldposy , oldposz ) ;
tempposx = ( oldposx -x ) ;
tempposy = ( oldposy -y ) ;
tempposz = ( oldposz -z ) ;
if ( ( ( tempposx < radi ) && ( tempposx > -radi ) ) && ( ( tempposy < radi ) && ( tempposy > -radi ) ) && ( ( tempposz < radi ) && ( tempposz > -radi ) ) )
{
return ( 1 ) ;
}
return ( 0 ) ;
}
9.Function "IsPlayerInArea" is not implemented:
Aceasta eroare iti spune ca functia "IsPlayerInArea" nu este implementata.Ca sa rezolvi aceasta eroare, trebuie sa implementezi functia:
forward IsPlayerInArea ( playerid , Float:max_x , Float:min_x , Float:max_y , Float:min_y )
public IsPlayerInArea ( playerid , Float:max_x , Float:min_x , Float:max_y , Float:min_y )
{
new
Float:pX ,
Float:pY ,
Float:pZ ;
GetPlayerPos ( playerid , pX , pY , pZ ) ;
if ( pX <= max_x && pX >= min_x && pY <= max_y && pY >= min_y ) return ( 1 ) ;
return ( 0 ) ;
}
10.Function "ProxDetector" is not implemented:
Aceasta eroare iti spune ca functia "ProxDetector" nu este implementata.Ca sa rezolvi aceasta eroare, trebuie sa implementezi functia:
forward ProxDetector ( playerid , Float:position , string [ ] , color )
public ProxDetector ( playerid , Float:position , string [ ] , color )
{
new
Float:X ,
Float:Y ,
Float:Z ;
GetPlayerPos ( playerid , X , Y , Z ) ;
foreach ( Player, i )
{
if ( IsPlayerInRangeOfPoint ( i , position , X , Y , Z ) )
{
SCM ( i , color , string ) ;
}
}
}
11.Function "CrimInRange" is not implemented:
Aceasta eroare iti spune ca functia "CrimInRange" nu este implementata.Ca sa rezolvi aceasta eroare, trebuie sa implementezi functia:
forward CrimInRange ( Float:radi , playerid , copid ) ;
public CrimInRange ( Float:radi , playerid , copid )
{
if ( IsPlayerConnected ( playerid ) && IsPlayerConnected ( copid ) )
{
new
Float:posx , Float:posy , Float:posz ,
Float:oldposx , Float:oldposy , Float:oldposz ,
Float:tempposx , Float:tempposy ;
GetPlayerPos ( playerid , oldposx , oldposy , oldposz ) ;
GetPlayerPos ( copid , posx , posy , posz ) ;
tempposx = ( oldposx -posx ) ;
tempposy = ( oldposy -posy ) ;
if ( ( ( tempposx < radi ) && ( tempposx > -radi ) ) && ( ( tempposy < radi ) && ( tempposy > -radi ) ) )
{
return ( 1 ) ;
}
}
return ( 0 ) ;
}
12.Unknown parameter in substitution:
Aceasta eroare apare cand ati folosit un parametru care nu este definit.Ex.:
#define SPP(%1,%2,%3,%4); SetPlayerPos(%5,%2,%3,%4); // %5 nu este definit. // by iggy1.
Ca sa rezolvati aceasta eroare, trebuie sa folositi parametrii exacti.
#define SPP(%1,%2,%3,%4); SetPlayerPos(%1,%2,%3,%4); // by iggy1.
13.Argument type mismatch (argument 2):
Aceasta eroare apare cand continutul nu este pus corespunzator.Ex.:
SCM ( playerid , "Darky" , 0xFFFFFFFF ) ;
Ca sa rezolvati aceasta eroare, trebuie sa aranjati continutul liniei:
SCM ( playerid , 0xFFFFFFFF , "Darky" ) ;
14.Only a single statement (or expression) can follow each “case”:
Aceasta eroare se formeaza cand un "string", nu este pozitionat corect.Ex.:
main ( )
{
switch ( x )
{
case 0: print ( "Darky" ) ; print ( "Darky" ) ;
}
return ( 1 ) ;
}
Ca sa rezolvati aceasta eroare, trebuie sa aranjati codul:
main ( )
{
switch ( x )
{
case 0:
{
print ( "Darky" ) ;
print ( "Darky" ) ;
}
}
return ( 1 ) ;
}
15.Array sizes do not match, or destination array is too small:
Aceasta eroare apare cand aria este prea mica.Ex.:
new test [ 8 ] ; // 8 este aria.
new msg [ ] = "Darky" ;
test = msg ;
Ca sa rezolvati aceasta eroare, trebuie sa mariti aria:
new test [ 15 ] ; // 15 este aria.
new msg [ ] = "Darky" ;
test = msg ;
AVERTIZMENTE:
1.Tag mismatch:
Acest avertizment apare cand ati asigurat o eticheta gresita ariei.Ex.:
new Logo0 ;
Ca sa il rezolvati, trebuie sa rescrieti aria corect:
new Text:Logo0 ;
2.Loose indentation:
Acest avertizment apare cand o linie nu este pozitionata bine.Ex:
public OnGameModeInit ( )
{
print ( "Darky" ) ;
return ( 1 ) ;
}
Ca sa il rezolvati, trebuie sa pozitionati linia corect:
public OnGameModeInit ( )
{
print ( "Darky" ) ;
return ( 1 ) ;
}
3.Nested comment:
Acest avertizment apare cand ati deschis un comentariu, in alt comentariu.Ex.:
public OnGameModeInit ( )
{
/* /* print ( "Darky" ) ; */
return ( 1 ) ;
}
Ca sa il rezolvati, stergeti al doilea comentariu:
public OnGameModeInit ( )
{
/* print ( "Darky" ) ; */
return ( 1 ) ;
}
4.Symbol is never used X':
Acest avertizment se formeaza cand ati creat o arie noua, dar nu ati folosit-o.Ex.:
new string [ 128 ] ;
Ca sa il rezolvati, stergeti acea arie sau folositi-o.
5.Unreachable code:
Acest avertizment se formeaza cand codul nu este accesibil, mai exact, cand codul este reintors de mai multe ori.Ex:
public OnPlayerText ( playerid , text [ ] )
{
#define SCM SendClientMessage
new
bool:AFK [ MAX_PLAYERS ] ;
if ( AFK [ playerid ] == 1 )
{
SCM ( playerid , -1 , "Darky" ) ;
return ( 0 ) ;
}
return ( 1 ) ;
else return ( 0 ) ;
}
Ca sa rezolvati acest avertizment, asigurati-va ca, codul este accesibil:
public OnPlayerText ( playerid , text [ ] )
{
#define SCM SendClientMessage
new
bool:AFK [ MAX_PLAYERS ] ;
if ( AFK [ playerid ] == 1 )
{
SCM ( playerid , -1 , "Darky" ) ;
return ( 0 ) ;
}
return ( 1 ) ;
}
6.Number of arguments does not match definition:
Acest avertizment apare cand ai mai multe sau mai putine argumente decat ar trebui sa ai.Ex.:
CMD:test( playerid , params [ ] )
{
SetPlayerPos ( playerid , X , Y , Z , 0 ) ; // Am pus 0 la final, 0 fiind "interior".
return ( 1 ) ;
}
Ca sa il rezolvati, trebuie sa folositi sintaxa corecta."SetPlayerPos" are 4 argumente acestea fiind "playerid,X,Y,Z" asa ca "interior (0)" nu este pus corect acolo:
CMD:test( playerid , params [ ] )
{
SetPlayerPos ( playerid , X , Y , Z ) ;
SetPlayerInterior ( playerid , 0 ) ;
return ( 1 ) ;
}
7.Old style prototypes used with optional semicolon:
Acest avertizment apare cand lipsesc semi-coloane.
Ca sa il rezolvati, adaugati la inceputul scriptului urmatoarea linie:
#pragma semicolon 0