Exiled - Gaming Romania este o comunitate bazata pe gaming-ul profesionist.


[GHID]Ninja Lama [PVP]

 



Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos   Mesaj • Pagina 1 din 1

Raducu[#]
#1

Mar Feb 26, 2013 4:26 pm

Raducu[#]
Exiled Skill +4
Exiled Skill +4
Descriere caracter:


Caracterul Ninja Lamă este un caracter deosebit, nu spun aceste lucruri doar pentru faptul ca eu personal îndrăgesc acest caracter. Pentru început trebuie să întelegeţi că nu există un caracter perfect, toate caracterele sunt echilibrate fiecare caracter are defectele şi avantajele sale, atât în PvM cât şi PvP. Ninja Lamă începand cu level 86+ este un “asasin perfect”. Principalul atu al unui Ninja Lamă este atacul prin surprindere: cu care loveşte devastator, în momentul în care eşti în Camuflaj şi execuţi Ambuscada din spatele adversarului (contează foarte mult şi faptul daca prinzi o lovitură critica).





Avantaje Ninja Lamă:


- avantajele unui Ninja Lamă se pot vedea mai ales în PvP şi mai puţin în PvM;

- în primul rând atacul foarte mare al Ambuscadei + bonusul de la Camuflaj;

- Ninja Lama are 4 competente efectiv de atac: Ambuscada, Atac fulger, Pumnal Rulant si Nor Otravitor;

- toate aceste competenţe dau damage-uri mari sau decente;

- alt avantaj este timpul de încărcare al competentelor, şi dacă adăugam şi Iteme cu Viteza farmecului, timpul de reîncărcare al competenţelor scade foarte mult (poţi să dai o Ambuscadă la 5 secunde);

- caracterul Ninja Lamă (şi Ninja Arc) este singurul caracter care are printre competentele sale şansa de otrăvire directă: Norul Otrăvitor (Săgeata Otrăvită);
- un alt avantaj este Camuflajul, datorita lui poţi să dai o serie de atacuri şi apoi să te Camuflezi, totuşi dacă adversarul are atacul pe automat şi te-a selectat te va putea ataca şi de sub camuflaj…

- un alt avantaj este faptul cum este creat Statusul, DEX la maxim 90 + DEX din bonus de pe alte iteme, creste valoare eschivei, deci a şansei de a evita atacurile adversarului şi totodată creste damage-ul competenţelor.





Dezavantaje Ninja Lama:


- în primul rand Ninja Lamă este unul dintre caracterele care nu are competenţă pentru mărirea atacului normal cum au Războinicii Corporali (Aura Sabiei) sau Sura Arme Magice (Taişul Vrăjit), din acest motiv în PvM un ninja trebuie să se bazeze cel mai mult pe competentele sale.

- al doilea dezavantaj semnificativ pentru un ninja lama este lipsa unei competente care sa îi provoace adversarului necunoştinţă.



Construcţie caracter:


În primul rând toţi trebuie să înţelegem simplul fapt că la început nu trebuie sa ne axăm pe duel, ce facem ne bucurăm ca omoram adversari la level 30 de level 35?! şi nu suntem în stare să batem o grupă de Orci negrii! Trebuie să gândim în perspectivă la faptul că întai trebuie să creştem ca să putem evolua şi apoi în timp să ne facem şi caracter pentru PvP. Toţi din start daţi sfaturi cum să realizaţi un ninja Lama corect şi din prima il faceţi pentru PvP, dar uitaţi că între timp trebuie să creşteţi, nu ramâneţi pe loc cu caracterul la level 30! Aud mereu sfaturi să pui pe foile negre pietre anti-razboinic, cea mai mare greşeală, strici arma, cum mai creşti cu ea? Daca totuşi doriţi să va faceţi caracterul si pentru duel vă sugerez să folosiţi 2 arme diferite pentru PvM şi pentru PvP. La Ninja Lama nu îţi poti permite sa ai arma mixta (mai era un personaj foarte inteligent care într-o zi îmi reproşează de ce nu am pus anti-razboinici +4 pe Cuţitul meu siamez +9 ) ).





Status:


Pentru început trebuie să facem caracterul în aşa fel încât să ne fie uşor să facem experienţa, în concluzie trebuie să realizăm Statusul în felul următor: 2 DEX si 1 VIT la fiecare level pentru ca avem nevoie de eschiva şi de viaţă. Datorită eschivei putem evita atacurile adversarilor (alţi jucători sau mobi) şi datorita vitalităţii primim puncte pentru apărare şi puncte la viaţă, cu cât avem viaţă mai multă rezistăm mai mult si putem să lovim adversarul de mai multe ori. Raportul pentru status se păstrează 2 Dex şi 1Vit până în momentul în care facem 90 Dex, atunci începem încet să schimbam raportul 2 Vit şi 1 Str până când facem şi 90 la VIT. În momentul în care avem full 90 VIT si DEX, toate punctele le punem pe STR. În felul acesta vom crea un status echilibrat care ne va ajuta foarte mult în PvM, deci ne va ajuta să creştem repede.





Ordinea competenţelor:


Competentele trebuie realizate în următoarea ordine deoarece scopul nostru este să ajungem la level 86+ singuri, prin munca nu sa ne crească cineva direct de la level 1 la level 86+. Mulţi fac aceasta greşeală, îţi dau sfaturi cum să faci statusul dar uită că nu poţi să faci direct level 86+ ca să faci statusul cum spun ei, ci te chinui sa creşti singur, deci statusul pentru inceput va fi pentru PvM, iar în timp, în momentul în care faci master la a 5 a competenta te vei transforma efectiv în ASASIN, deci perfect pentr PvP! In primul rând datorită faptului că trebuie să creştem, ordinea comeptenţelor se face în funcţie de timpul de reîncărcare al competentelor şi de damage-ul pe care acestea îl dau. Ordinea este următoarea:


1. Pumnalul rulant: are un damage acceptabil, are şansa de otrăvire, iar dacă ai combo activat, poţi sa loveşti succesiv pana la 3-4 lovituri. Cu pumnalul rulant poţi lovi de la depărtare o aglomerare mare de mobi (mai multe grupe), sau chiar poţi să scapi din mijlocul mobilor folosind pumnalul rulant (pumnalul rulant trebuie întotdeauna completat de Atac fulger: cu Pumnlul rulant te depărtezi de mobi când îi loveşti şi te apropii cu Atacul fulger sau Ataci cu Atacul fulger si cu Pumnalul rulant te depărtezi de ei). Chiar daca mulţi mă vor critica ştiu şi ei că nu au dreptate. Chiar daca timpul de reîncărcare este mai mare, daca loveşti prima dată cu Pumnalul rulant, apoi este destul timp să se reîncarce. Atacul poate acţiona pe mai multe grupe de mobi.


2. Ambuscada: Dacă dispuneţi de fonduri materiale şi puteţi achiziţiona Pergamente ale exorcizării, atunci vă dau ca sfat să faceti Atacul fulger al 2 lea Master pentru ca da un atac mult mai mare ca Ambuscada (nu mă refer aici la bonusul pe care îl are Ambuscada de la Camuflaj, eu mă refer la atacul care îl da standard), dacă nu puteţi să achiziţionaţi Pergamente ale exorcizării atunci faceţi la Ambuscada al 2 lea Master, pentru ca vă v-a trebui timp ca să citiţi cărţile şi să faceţi cat mai repede G-uri şi în final P. În PvM ambuscada nu este totuşi o competenţă atât de utilă când atacaţi mai multe grupe de mobi, este utilă în momentul în care vă luptaţi cu Boşi sau în PvP. Ambuscada primeşte bonus de la Camuflaj (bonus pasiv) în momentul în care atacaţi un adversar din spate şi de sub Camuflaj aceasta competenta este devastatoare. Dar în PvM nu poţi sa ataci 5,6 grupe de mobi din spate şi de sub camuflaj . Ambuscada are cel mai mare atac din joc doar daca primeşte bonus de la Camuflaj. Timpul de reîncarcăre la această competenţă este cel mai mic dintre toate competentele unui Ninja Lama 15 secunde (mie personal mi se reîncarcă Ambuscada la 8 secunde, şi am viteza vrăjii doar 156). Atacul poate acţiona pe mai multe grupe de mobi.


3. Atacul fulger: Damage-ul acestei competenţe este foarte bun (Este mai puternic ca Ambuscada daca Ambuscada nu primeşte bonus de la Camuflaj), timpul de reîncărcare este acceptabil, şi pe deasupra este avantajul ca poţi lovi adversarii de la distanţă, nu trebuie să fi neapărat lângă el ca să loveşti. Este o competenţă utilă atât PvM cât şi PvP. Atacul poate acţiona pe mai multe grupe de mobi.


4. Norul otravitor: Este tot o competenţă de atac, în special pentru PvP de aceea trebuie făcută ca al 4 lea Master, totuşi dă un demage decent şi poate fi util şi în PvM pe când camuflajul te ajută doar la PvP. Această competenţă are şi şansă de otrăvire, în acest fel creşte damage-ul iniţial. Atacul poate acţiona pe mai multe grupe de mobi.


5. Camuflajul: Est o competenţă exclusiv pentru PvP deoarece îţi oferă invizibilitate şi pe deasupra creşte damage-ul Ambuscadei. În PvM este strict inutil acesta aceasta competenţă şi este o greşeală să faci Master la Nor otrăvitor înainte de level 86+ (nivelul minim la care poţi avea al 5 le Master în cazul în care la celelate competenţe ai facut Master la 17 puncte).





Unde cresti:

Un Ninja Lamă până la level 36 creşte relativ uşor, apoi ai nevoie de iteme decente pentru a putea creşte.


Level 1-10: în map 1 la animale;

Level 10-20: map 1 sau map 2 la amazoane;

Level 20-35: map 2 la ceilalţi mobi;

Level 35-50: se poate creşte la BO în party, iar de la level 40 se poate creşte şi în DT dar depinde de iteme…;

Level 50-60: se poate creşte în V1;

Level 60-75: V2 (cu inel de exp se poate şi până la level 80);

Level 75+: Grota Exilului (V3).





Transformare:



Un ninja poate să profite de pe urma transformării, cu P la transformare nu ai treabă (Poti bate toţi şefii din joc, chiar daca ai level mai mic, de la Orc şef, Regina Paianjen, 9 cozi, Regele de foc, Demonul rege, Regele Demonilor, Reaper etc. Se pot face bani frumoşi şi iteme frumoase din lăzile acestor şefi, dar poate să pice şi Piatra spiritului. Cu trecerea timpului o să puteţi să omorâţi pe unii dintre mobi chiar şi netransformaţi.





Cum faceţi bani:


Pentru a face bani şi a face rost de cărţi este necesar un cont de de farmat în map2, iar mai târziu un cont de farmat pentru Piatra Spiritului la metinele de lvl 75 s 80. Se poate face un farmer şi pentru medalii în map2. Cum am mai spus transformaţi puteţi să luaţi lăzi de la mobii şefi din joc.





Iteme şi bonusuri:


1. Armuri:
În primul rând nu trebuie să vaă axaţi să creşteţi iteme de genul armurilor sau pumnalelor mai mult de 6+ sau 7+ pentru că nu se merită, sunt bani investiţi degeaba pentru că o dată cu creşterea în level nu o să le mai folosiţi şi banii pe care i-aţi investit nu-i mai recuperaţi! O armură care este 6+ este o armură decentă, dacă mai are pe ea şi o piatră a protecţiei 3+ şi o grabei 3+ nu aveţi de ce să vă faceţi probleme. Sunt câteva armuri în joc pe care o sa le folosiţi o perioadă mai lungă de timp: Costumul de furnică roşie, Costumul de criminal, Magnolia şi apoi Vântul negru. În rest nu are rost să investiţi bani să le creşteţi prea mult.


2. Arme:

Până la level 30 nu trebuie să vă stresaţi să faceţi arme mai mult d 6+, dar la level 30 trebuie să aveţi neapărat un Pumnal foaie neagră 9+ ideal ar fi să aibă paguba medie de minim 35% (şi puteţi să îl folosiţi până la lvl 65). Pe Pumnal nu trebuie să lipsească pietre în următoarele combinaţii: Piatra reîntoarcerii (3+ sau 4+) cu Piatra Monştrilor (3+ sau 4+) sau Piatra Monstrilor (3+ sau 4+) cu Piatra Lovitura Fatală (3+,4+) sau Piatra reintoarcerii (3+,4+) cu Piatra Lovitura Fatala (3+,4+), eu personal sunt de părere că prima combinaţie este ideală.

De la level 65 puteţi să vă gandiţi să faceţi arma pentru duel şi pentru mobi: Cuţitul Dragon la 9+ este o armă redutabilă, pe deasupra întră în categoria armelor epice. (Din el se face arma de level 80 Cuţitul neînsufleţit). Ideal ar fi să aveţi mai multe arme, minim 2: una pt PvM (cu farmec, Fatală şi monştrii 4+) şi una pt PvP (piatra razboinic, ninja şi sura +4,ideal ar fi fost frumos şă ai cate o armă pentru fiecare clasă de caractere în parte pt PvP dar e foarte greu ).

La level 70 puteţi folosi pentru PvM cea mai buna arma, are şi avantajul ca poate fi crescută mai uşor (nu necesită perle), Cutitul Siamez, care la 9+ are bonus standard 25% monştri. Daca punem o Monştrilor 4+, un farmec şi o fatala 4+, în PvM nu are rival (poate un Chakram aripă de diavol de level 75 cu paguba medie peste 30%), cu 25% monştri bonus standard şi 8% bonus de pe piatra monştrilor 4+, avem un total de 33% bonus împotriva tuturor monştrilor din joc, asta înseamnă că atacul standard al Cuţitului siamez creste cu 33%.

La level 75 puteţi să vă orientaţi să găsiţi un Chakram aripaă de diavol pentru duele cu paguba competentei peste 15% şi să puneţi pe ea piatra anti războinic, sura şi ninja +4.
Armele de level 65 daca sunt 9+ se pot trasforma in arme epice ( cu un Pamflet scrimă şi 2 bless-uri realizaţi Cuţitul neînsufleţit de lvl 80).


3. Scut:

Nu va chinuiţi să investiţi bani de la început în scuturi, un scut 7+ vă este suficient. La level 61 trebuie să vă faceţi scut 9+, eu va spun că vă trebuie minim 2 scuturi: Vultur 9+ imun şi un Tigru 9+. Vulturul 9+ este foarte folositor pentru ca majoritatea caracterelor din joc sunt războinici si Tigrul 9+ este bun împotriva unui ninja pentru că nu doriţi să vă faceţi de râs într-un duel cu un ninja.


4. Coif:

Gluga zale 9+ sau otel 7+,8+,9+.


5. Colier:

La levele mici nu vă stresaţi prea mult cu coliere să le creşteţi mai mult de 6+ pentru că nu are rost. Până la Colierul Lacrima cerului nu trebuie să vă stresaţi foarte mult cu colierul pe care doriţi să îl faceţi, un colier Lacrima cerului 7+, 8+, 9+ este excelent.


6. Brăţara:

La levele mici nu va stresaţi prea mult cu brăţări să le creşteţi mai mult d 6+ pentru ca nu are rost. Ultima brăţară foarte buna este Lacrima cerului şi este suficientă una la 7+ sau 8+.

7. Cercei.

Până când puteţi folosi Cerceii de abanos 9+ sau Cerceii de cristal 9+ nu vă chinuiţi cu creşterea altor iteme


8. Papuci:


Până când puteţi să folosiţi ultima pereche de papuci din joc Papucii pasărea de foc, nu vă stresaţi prea mult să creşteţi papuci mai mult de 6+.





Bonusuri:


În primul rând pentru un ninja contează foarte mult itemele cu flexibilitate (DEX) ca să blocheze atacurile şi pentru ca măresc valoarea competenţelor şi cu PV (vit) ca să aibă cât mai multa viaţă pentru a rezista cât mai mult. Căutaţi bonusuri cu 2.000 PV pentru: armuri, papuci, brăţări, coliere.

Bonusuri cu 12 VIT (dă şi PV şi apărare) pentru: arme şi scut.

Bonusuri cu 12 Flexibilitate (da bonus la şansă de eschiva, deci pentru apărare si pentru a mari valoarea competenţelor) pentru: Arme şi scut.

Bonusuri cu 20 % vampiri pentru: arme, scut, coif, cercei, brăţară şi colier.

Bonusuri cu şansă la lovitură critică 10% pentru: brăţară, colier, arme şi papuci.

Bonusuri cu 8% şansa de otrăvire: coif şi arma.

Bonusuri cu şansa necunoştinţei 8%: papuci şi arma.

Mai trebuie căutate iteme cu bonusuri: rezistenta la foc 15%, apărare cu 2 mâini 15%, apărare cu sabia 15%, apare pumnal 15%, rezistenţă la magie 15%, rezistenţă la foc 15%, rezistenţă la fulger 15%, rezistenţă la săgeţi 15%, viteza farmecului 15% si tare impotriva semi-oamenilor 10% (toate aceste bonusuri sunt folosite pentru PvP). Eu am dat valorile maxime la aceste bonusuri.





Un ninja de la level 75+ ar trebui să arate aşa:

Glugă de otel 8+, Armura vânt negru 7+ (cu grabei, eschivei şi protecţiei 4+), scut tigru şi scut vultur (imun) 9+, siameze 9+ (farmec, fatală şi monstri 4+), Chakram aripa de diavol 9+ cu pag. comp. peste 15% (anti sura, războinic şi ninja 4+), brăţară lacrima cerului 8+, colier lacrima cerului 9+, cercei abanos / cercei de cristal 9+, papuci pasărea de foc 8+. Toate masterele să fie făcute la 17 puncte. Punctele de status să fie introduse corect. Atunci putem spune ca caracterul de ninja lamă este făcut ca la carte (contează şi personajul din spatele caracterului), atunci în PvM şi PvP nu veţi avea probleme (să nu speraţi că sunteţi un Mental sau Sura arme şi puteţi să bateţi o cameră întreagă în V2, dar puteţi să bateţi lejer 7, 8 grupe în v2 şi 3 grupe în v3, şi nu la perete, puteţi să le bateţi de jos şi netransformat).

Nu am crescut niciodată bătând la perete sau după cal, întotdeauna am crescut singur (cu inel de experienţă) şi pe jos şi netransformat.

Tutorialul nu este 100% creat de mine

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus   Mesaj • Pagina 1 din 1