NINJA ARC
Status:
Metoda ,,traditionala" de construire a arcasului este 2 DEX-1 VIT.
`Ce inseamna DEX? Well, la ninja Dex'ul joaca un rol foarte important, scazand dmg'ul primit si marind dmg'ul dat de competente.
`Ce inseamna VIT? Toate clasele au nevoie de VIT, punctele puse pe aceasta marind PV'ul si DEF .
Dupa ce aceste 2 statusuri vor fi maximizate (90) continuam cu punctele pe STR iar apoi pe INT. Nu ar strica cateva puncte pe INT (8-9) pentru a reduce consumul de potiuni albastre.
Competente:
Primul master la ninja'ul pe arc ar trebui sa fie sageata otravita, nu da mult dmg dar are o sansa de otravire foarte ridicata (46% la M5) iar cu acest skill puteti otravi mai multi mobi/oponenti. Dupa ce ati facut M1 la sageata otravita, punteti toate punctele pe sageata de foc (skillul cu cel mai mare dmg din toate competentele) iar asemanator sagetii otravite, puteti rani mai multi mobi/oponenti .
Al 3'lea M ar trebui sa fie facu repetat, poate ataca o singura tinta dar are un dmg destul de frumos iar timpul de incarcare relativ mic (15 secunde)
Al 4'lea M este decizia dvs:
Ploaie de sageti: Dmg mic dar foarte bun la luring (to lure= a atrage) si in warr'uri deoarece poate lovi mai multi oponenti.
Mers de fulg: Acest skill, la ninja arcasi nu ofera nici un bonus in plus, cum face camuflajul la ninja (bonus ambuscada) sau la samani (viteza farmecului) ci doar ofera o viteza destul de mare de deplasare, foarte folositoare atat in luring cat si in war sau dueluri.
Ca o paranteza, cu mers de fulg ridicat la P si un scut imun la necunostiinta nimeni nu te poate atinge.
Status:
Metoda ,,traditionala" de construire a arcasului este 2 DEX-1 VIT.
`Ce inseamna DEX? Well, la ninja Dex'ul joaca un rol foarte important, scazand dmg'ul primit si marind dmg'ul dat de competente.
`Ce inseamna VIT? Toate clasele au nevoie de VIT, punctele puse pe aceasta marind PV'ul si DEF .
Dupa ce aceste 2 statusuri vor fi maximizate (90) continuam cu punctele pe STR iar apoi pe INT. Nu ar strica cateva puncte pe INT (8-9) pentru a reduce consumul de potiuni albastre.
Competente:
Primul master la ninja'ul pe arc ar trebui sa fie sageata otravita, nu da mult dmg dar are o sansa de otravire foarte ridicata (46% la M5) iar cu acest skill puteti otravi mai multi mobi/oponenti. Dupa ce ati facut M1 la sageata otravita, punteti toate punctele pe sageata de foc (skillul cu cel mai mare dmg din toate competentele) iar asemanator sagetii otravite, puteti rani mai multi mobi/oponenti .
Al 3'lea M ar trebui sa fie facu repetat, poate ataca o singura tinta dar are un dmg destul de frumos iar timpul de incarcare relativ mic (15 secunde)
Al 4'lea M este decizia dvs:
Ploaie de sageti: Dmg mic dar foarte bun la luring (to lure= a atrage) si in warr'uri deoarece poate lovi mai multi oponenti.
Mers de fulg: Acest skill, la ninja arcasi nu ofera nici un bonus in plus, cum face camuflajul la ninja (bonus ambuscada) sau la samani (viteza farmecului) ci doar ofera o viteza destul de mare de deplasare, foarte folositoare atat in luring cat si in war sau dueluri.
Ca o paranteza, cu mers de fulg ridicat la P si un scut imun la necunostiinta nimeni nu te poate atinge.