In acest tutorial voi edita cutitul default din Counter Strike 1.6 , dar voi puteti edita orice alt model doriti/aveti nevoie !
Pasul 1:
Deschideti Jed's Half-Life Model Viewer v1.36 apoi dati click pe File -> Load Model.. si cautati v_knife.mdl in folderul /cstrike/models/ din Couter-Strike-ul vostru!
Pasul 2:
Sa zicem ca vrem sa editam lama cutitului !
Sub Demo-ul real al modelului mai aveti niste butoane, acolo selectati asa Textures -> Texture - knifeskin.bmp -> Export Texture -> si o salvati unde vreti , cu ce nume vreti dar extensia sa fie .bmp
Pasul 3:
Deschidem PhotoShop-ul apoi selectam asa File -> Open -> si deschideti fisierul .bmp pe care l-ati salvat.
Acum incepeti sa scrieti ce vreti pe lama cutitului / sa adaugati logo-uri sau mai stiu eu ce vreti voi pe acolo.
Sfat: *Daca tineti cutitul pe dreapta scrisul trebuie sa fie invers , de exemplu in loc de CaTaLinU veti pune UniLaTaC , (faceti ca in imaginile de mai jos daca vreti sa va iasa scrisul pe invers).
* Iar daca tineti cutitul pe stanga , atunci lasati scrisul normal !
Si va iesi asa:
Pasul 6:
Dupa ce ati terminat de editat ce ati vrut, treceti imaginea iar pe Modul Indexed.
Va vor aparea 2 casute:
Prima casuta cu Merge Layers - selectati OK iar a doua casuta cu setarea unor optiuni pentru Modul Indexed Color - nu modificati nimic, apasati OK din prima.
IMPORTANT: Sa lasati imaginea pe 8 biti, altfel Jed's Half-Life Model Viewer v1.36 nu va recunoaste ceea ce veti salva .
Pasul 7:
Selectati File -> Save As
Si o salvati unde vreti, cu ce nume vreti dar neaparat cu extensia .bmp !
Sfat: pastrati imaginea originala , iar ceea ce editati salvati ca pe o copie , cum am facut eu in imaginea de mai jos.
Pasul 8:
Intrati in Jed's Half-Life Model Viewer v1.36 si selectati Textures -> Import Texture
ATENTIE: la Texture sa fie selectata Textura care ati editat-o voi.
Si va iesi asa:
Pasul 9:
Selectati asa File -> Save Model As si il salvati cu numele v_knife.mdl unde vreti voi !
Pasul 10:
Acum copiati v_knife.mdl in folderul /cstrike/models/ din Counter-Strike-ul vostru , iar in joc ar trebui sa arate asa:
Tutorial creat in totalitate de CaTaLinU,.
Pareri / Sugestii ?
Pasul 1:
Deschideti Jed's Half-Life Model Viewer v1.36 apoi dati click pe File -> Load Model.. si cautati v_knife.mdl in folderul /cstrike/models/ din Couter-Strike-ul vostru!
Pasul 2:
Sa zicem ca vrem sa editam lama cutitului !
Sub Demo-ul real al modelului mai aveti niste butoane, acolo selectati asa Textures -> Texture - knifeskin.bmp -> Export Texture -> si o salvati unde vreti , cu ce nume vreti dar extensia sa fie .bmp
Pasul 3:
Deschidem PhotoShop-ul apoi selectam asa File -> Open -> si deschideti fisierul .bmp pe care l-ati salvat.
Acum incepeti sa scrieti ce vreti pe lama cutitului / sa adaugati logo-uri sau mai stiu eu ce vreti voi pe acolo.
Sfat: *Daca tineti cutitul pe dreapta scrisul trebuie sa fie invers , de exemplu in loc de CaTaLinU veti pune UniLaTaC , (faceti ca in imaginile de mai jos daca vreti sa va iasa scrisul pe invers).
* Iar daca tineti cutitul pe stanga , atunci lasati scrisul normal !
Si va iesi asa:
Pasul 6:
Dupa ce ati terminat de editat ce ati vrut, treceti imaginea iar pe Modul Indexed.
Va vor aparea 2 casute:
Prima casuta cu Merge Layers - selectati OK iar a doua casuta cu setarea unor optiuni pentru Modul Indexed Color - nu modificati nimic, apasati OK din prima.
IMPORTANT: Sa lasati imaginea pe 8 biti, altfel Jed's Half-Life Model Viewer v1.36 nu va recunoaste ceea ce veti salva .
Pasul 7:
Selectati File -> Save As
Si o salvati unde vreti, cu ce nume vreti dar neaparat cu extensia .bmp !
Sfat: pastrati imaginea originala , iar ceea ce editati salvati ca pe o copie , cum am facut eu in imaginea de mai jos.
Pasul 8:
Intrati in Jed's Half-Life Model Viewer v1.36 si selectati Textures -> Import Texture
ATENTIE: la Texture sa fie selectata Textura care ati editat-o voi.
Si va iesi asa:
Pasul 9:
Selectati asa File -> Save Model As si il salvati cu numele v_knife.mdl unde vreti voi !
Pasul 10:
Acum copiati v_knife.mdl in folderul /cstrike/models/ din Counter-Strike-ul vostru , iar in joc ar trebui sa arate asa:
Tutorial creat in totalitate de CaTaLinU,.
Pareri / Sugestii ?